Дивні Звуки / трубного звуку попередження

Введення від Лінди Newkirk

Не слухайте ці звуки, хоча б коротко! Ці низькорівневі звуки мають дуже страшно вплив на організм. Ці звуки викликають нижній нервовий центр тіла коливатися на більш низькій частоті, щоб уповільнити у своєму зверненні, і відкрити. Коли це відбувається, демонічні істоти можуть швидко увійти в своє тіло. Це більш низька неврологічного центру також “місце” душі. Це місце, де душа прикріплена до тіла.

Коли одна слухає ці звуки, можна випробувати фактичний болю або вібрації в нижній частині живота, або в основі хребта. Це відчуття може бути винесено, або дуже тонким. Багато хто може не помітити цього дивного відчуття зовсім, так як більшість людей не дійсно зосереджені на будь-якого внутрішнього відчуття, але мають свої очі і вуха приклеєні до зовнішнього світу.

Ці сатаністи зовсім не дурний. Вони точно знають, що вони роблять в б’ючи людей з цих жахливих звуків. Але, люди не знають, і вони буквально відкриттям себе демонічної одержимості, до дуже великого розуму контролем, і навіть свого часу до ослаблення душі з його корпусу в організмі, або заподіяння нестабільною підключення душі до тіла. Це, таким чином, створює щось на зразок діссоціатівние стану
.
нестійких впаде першим. Почуй мене в цьому. Це дуже серйозна проблема, але на жаль, багато хто не будуть слухати. Не витрачайте свій час, слухаючи ці звуки. Можливо, ви вже в біді.

Формування колективного розуму!

 

Тепер, мій благословенний дитина, я знаю, що у вас є у вашому серці і те, що ви хочете знати. І, я зараз дати вам розуміння про гучний і немилозвучні звуки, які в даний час направлені на певні області в Росії органу управління.

Мій благословенний дитина, яка знає, яка думка птиці, або чому він вибирає летіти в одному напрямку, а не інший? І, хто знає, чому деякі зграї птахів все літо в унісон?

Моя Господа, ви знаєте.

Так, мій маленький, я знаю, і по відношенню до останніх, деякі говорять про «колективного розуму».

Так, мій Господь, (вони кажуть) багатьох, які працюють як єдине ціле.

Знаєте, мій благословенний дитини, що це нова мета світовий порядок та нове мислення Світового Порядку. Зрозумів?

Так, мій Лорд.

Тепер, мій благословенний дитини, через їх велику нападів проти власного народу, багато з яких дійсно безбожної, порожній душі, російська / Сатанинські Альянс має намір на створення одного розуму.

Але, Батько, як же так?

Мій благословенний дитини, через це загородження дисгармонійних звуків, вони прагнуть викликати людей перетворюватися на один шляхом одночасного відкриття нижнього неврологічні центри, які пов’язують їх ницих людських емоцій, як секс, страх і жах.

З відкриттям нижнього та центри первинної нерва, вони також готуються до більшої демонічної інфільтрації / володіння і Втрата душі на рівні прихильності душі, на рівні найнижчих неврологічних центрів. (Зверніть увагу: в основі хребта).

З душею на кріплення ослабло, вони також будуть прагнути їздити деякі душі з їхніх тіл, або створити діссоціатівние стану для тіла (і душі), тим самим створюючи армії автомати. Це один великий експеримент, але все ж в невеликому масштабі і найбільш впевнено працювати, особливо на багатьох з тих, хто вже позбавлений Мій світло.

Тим не менш, мій маленький, для тих, хто любить мене, це час дуже страшно і дуже важких випробувань і мало хто буде подолати великі внутрішні напруги, які створюються цим великим напад на нижній нервові центри, якщо вони не залишаються надзвичайно близько до мене в будь-який час.

Щоб подолати в розпал таких нападів на цих нервових центрів буде дійсно вимагають, щоб один любить Мене, насамперед, і по-справжньому любить інших. Бо через справжню любов, він буде подоланий. Бачите?

Так, мій Лорд.

Мій благословенний дитини, ви знаєте, що ви постраждали, так як ви землі мати Мій власний син світла та вогню, святий Manchild Відкриття Глава дванадцята, і ви пережили великі тортури і переслідування. Таким чином, мій благословенний дитини, ви добре знаєте, розпусти сатани і його багато варварські скарбів і що ви не можете вести битви, але повинні повністю здати до Мене і померти для себе і речей світу. Ви знаєте, що ви повинні по-справжньому любить Мене, і інші, і що ви повинні по-справжньому пробачити, кожен день, що ви можете бути прощені. Мій малюк, через великі страждання, ви багато чому навчилися, і я ніс тебе на руках надприродно через роки великого терору, страждання і страждання, але, мій блаженний дитини, люди сплять. Духовно сліпим і глухим не лише не бачити й чути, але не хочуть бачити і чути.

Час великого сортування зараз. Це час, коли я попередив у минулі часи, що в останні дні, часи були б більш серйозними, що в будь-які часи, так як було нації.

Війна світів

Бо, Сатани і злих і бунтівних ті, хто боровся проти світла, було зруйновано. Вони всі знають, що їхній час уже короткий, і тепер ви опинитеся у війні світів. Справді, вони приносять у вашому середовищі їх страшна зброя і страшний технологій, і ви жодним чином не може з ними боротися. Таким чином, всім, хто, не вмерти для себе і до речей цього світу, а хто не представить мені в коханні і слухняності, і всім своїм серцем, буде падати. Багато хто тепер вмирають у своїх гріхах. Багато з них будуть бунтівний піднятися і взяти в руки зброю і помре від меча. Багато хто помилково вважає, що вони можуть повстати проти нового світового порядку і його страшна зброя і жити, але багато, багато загинуть.

Я сортування, відбраковує душі! І, мені на долоню йти чистим серцем. Хоча деякі (з цих Чистих) помре фізичної смерті, ніхто з них не відчуватиме себе жало смерті. Бо, хоча деякі з них стануть мучениками, дійсно призначуваними, все залишать з радістю безпрецедентні в їх серцях.

Надіслати це, що мої люди можуть читати і розуміти. Але, духовно сліпим і глухим не зрозуміє. Вони не будуть бачити і чути, хоча вони читають.

Читайте повний попередження від нашого Спасителя тут в Org Пророцтва