Помилкові Rapture Is Coming

                              Помилкові пророцтва Rapture

Лінда Newkirk учасника помилкові пророцтва захвату глибоко турбує, і досить лякає. Перед читанням попередження Лінди я вважаю, що може бути корисно для вас, щоб підготувати себе, читаючи кілька інших, я натикався під час моїх досліджень. Я також мав кілька віщі сни про помилкових захвату, але не буде включати їх тут.

Від Сьюзан (прізвище не розголошується)

Я особисто відчув те, що я вважаю, Джон випробував в Об’явл 4:1-2 в багатьох випадках, з моїм духовним істотою з Господом і як мою плоть, а також Джон не залишив землю.

Незабаром після цього, це те, що я чув і бачив те, що було під час мого бачення.

Всі телевізійні станції, повідомляє радіо новини та місцеві церкви телефону своїх парафіян, вони сурмили місцях у всіх великих містах інструктаж послідовників Христа, куди йти, щоб бути “захоплені, щоб бути з Господом”.

Телебачення показало драми на кожному каналі з людей, кричущих: «Це Rapture, Слава Богу! Підемо туди, де Бог чекає нас так, ми не буде залишений позаду в цій нестерпним скорботи! Швидше, біжи! Не тільки із засобів масової інформації було цього співу бути почутим, але це було в повітрі скрізь, близьких і далеких.

Тисячі і тисячі людей, які раніше не виходити зі своїх будинків протягом багатьох днів, через страх бути зовні від іноземних військових розміщені скрізь, в нестямі стікалися до призначеного місця, де кругова літаки були розташовані в небі між високими будинками.

Військові стояли надзвичайно тихо і як і раніше, оскільки вони дозволяють маси переходять натисненням вперед, до їх заданих напрямків. Це не здавалося незвичайним, щоб хтось бачив таких літаків, і люди були не в останню чергу злякавшись їх перебування там.

В основному це сповідуючи себе християнином і навіть ті, хто не визнає, щоб бути християнином, сприймали її як армію Господа, Бога нашого, тобто Rapture.

Я міг бачити, що я зробити мій спосіб швидко одним з найближчих місцях, щоб попередити людей, але мої крики «Ні! – Не йди! Він не Господь “були втрачені, як люди пішли під слабке світло лазерного типу балками вниз від кругового вихрового ремесел в той час як звуки« Ось я, Господи, спаси мене! пронизана понад усе.

Моє серце було важко з переважною печалі і мої очі текли сльози, коли я дивився важко великий обман. Як я шукав, я якимось чином чути жахливі крики тих, які були оманливе “балками зв’язку”, але ніхто не з’явився, щоб почути їх або їх приглушені крики: «Прости мене, Господи”, над потрясінь нижче.

Під час цього бачення наступних Писанню вийшов у моїй свідомості і в даний час обпалило назавжди в моїй пам’яті і серці “Тоді, якщо хто скаже вам: ось, тут Христос, або там,. Не вірте.

Матвія 24; Бо постануть христи неправдиві, і неправдиві пророки, і будуть чинити великі ознаки та чуда, щоб спокусити, якщо можливо, і зведуть і вибраних. Ось, Я наперед вам сказав. Отже, якщо скажуть вам: Ось Він у пустині, не виходьте: Ось Він у криївках не вірте “.

5 липня 2011

Моїй доньці майже 7, на ім’я Вікторія, приснився сон, що вона була з Господом в цю неділю 26 червня.

Вона побачила мільйони інопланетних кораблів навколо Землі, круглої форми. Вікторії було сказано у сні ці інопланетяни збрехати, щоб люди в своїх кораблів, вона була зроблена, щоб зрозуміти, від Господа, що ні в якому разі ці судна бути введені. Вони прибульці є брехунами.

Вона була показана зброї всередині кораблів і після люди з’явилися кораблі прибульців ця зброя буде використано, щоб убити людину. Вона показала, що багато людей у ​​всьому світі вступили кораблі прибульців і як тільки в прибульців з’їла сире м’ясо людей і навіть пити їх кров.

Коли люди вступають у судах вони дізнаються до кінця, що вони тільки що увійшли в м’ясну лавку і буде в їх меню. Що б брехня сказав ці іноземці повинні бути проігноровані, люди повинні прагнути Біблія і Ісус, поки ще є час.

Благословення Раулю.

“Помилкові Rapture, Alien Invasion,

Небо в усьому світі будуть спалахувати з НЛО ”

Мій благословенний дитини, я твій батько Господа, та Господь, Всевишній Бог. Уважно слухайте мої слова вам сьогодні вранці, бо ви приходите і ви запитаєте мене про події в небі в усьому світі, яке неодмінно збудеться.

Почуй мене в цьому, мій благословенний дитини, і писати те, що я кажу, що мій народ може бути мудрішими. Я кажу вам, про мій народ “Все на мене очі. Все на мене очі. Все на мене очі! “Бо, будь-які, які беруть з мене очей, навіть на мить, в ці самі небезпечні часи, цілком може бути обдурять і поніс у табір супротивника.

Як ви думаєте, перехитрити сатану? Хіба ви не знаєте, що він був обманщиком, навіть з самого початку? Він майстер обману і дуже тонкий на нього, і він має в своєму розпорядженні величезні ресурси і величезні армії, яку ви, як народ, не знають. І, його армії набагато більше, ніж ви можете собі уявити, навіть одну третину зірок небесних, які були скинутий з ним.

Тим не менш, це ще не все, але в його армії роботів замасковані елементи, і роботизованих людей, а також велику кількість своїх власних дітей, які також є людські.

Тоді, він також має у своєму розпорядженні мільярди людей в усьому світі, які впали на його нечестивих і оманливі способи, які виконувати його накази і навіть не знають, що вони виконувати його накази. Вони вбивають в команді. Вони крадуть в команді. Вони лежать в команду, і все під прикриттям бізнесу уряду і державних. Його субординації дуже великий, і ви, про мій народ,, абсолютно не знають про нього і його величезні армії і засобів як обдурити вас і знищити вас.

Тим не менш, багато хто з вас думають, щоб вести битви. Бо, навіть, як деякі мало хто з вас знають і розуміють, ви боретеся Не проти плоті, коли б’єшся Сатана і його багато не-людської орди, але ви будете боротися проти влади і начальства великої темряви, які не є людськими, і ніколи не було людини , але впав з верхнього Realms.

Вони приєдналися до Сатана / Люцифер, щоб боротися проти світла, так як вони бажали, щоб наздогнати Світу. Вони повстали і впав, в гордості і зарозумілості, і тим самим наповнений всякого зла і збочені речі, і вони хочуть знищити весь світ на цій планеті і споживати його для себе, що вони можуть ще піднятися і доженуть тебе, хто несе Моє світло. Таким чином, вони війну проти тих з вас, хто несе світло Мій.

Жоден з вас “істинні не” Втеча їх пильним і як я вже говорив вам, ці величезні армії були повалені, але в моєму милосерді і з любові до Мій Обранець, я зв’язав їх у таємному місці, поки буде прийти в потрібний час, час мого власного вибору, щоб звільнити їх. Так, мільярди, мільярди багато з них пов’язані в цьому таємному місці, але в той час мого власного вибору, я повинен звільнити їх і вони вийдуть, багато, багато мільярдів з них, і вони будуть заповнити небо світу більше.

Вони повинні прийти в жахливий час на землі, і в той час, коли багато хто відчуває себе безнадійно і в розпачі, в той час, коли багато хто думає, що вони не вкладаються в страшні часи.

Через великі методи контролю над розумом, вони отримають контроль над умами багатьох! Цікаві й духовно слабкі слухати і багато з них будуть коритися командам, і вони будуть охоче йдуть і вступають в цих судах. І, багато, які вважають, що називається “з раннього захоплення” не повірю, що ці судна від Мене, бо їх мислення закручується, і вони будуть потрапляти на великий контроль розуму, який прийде на них з різних сторін.

Багато телеевангелісти буде використовуватися, і проповідники будуть використовуватися, а думка маріонетками в руках сатани і цих самих злих істот, і ці проповідники, і навіть деякі пророки, будуть сурмити приходу Ісуса для свого народу.

Велика брехня, шторми брехні, буде бити вниз на народ, і таку брехню буде спокушати слабких, як великій кількості, навіть мільйони і мільйони людей в усьому світі, не погодиться на укладення цих кораблів.

О, біди! О, великі біди! Про переляку! О, біль! О, страждання! О, смутку! Справді, багато хто з вас будуть убиті відразу! Вас будуть обслуговувати до цих злих орд як один великий бенкет, і вони будуть бенкетувати на твоїй плоті і по крові. Бо вони зовсім не людина, але ви побачите багато, хто птицю частина і частина рептилій, і це Драгош. Вони з’їдять вас живцем, клюють і дряпати на вас і бачачи лише в тобі страх, оскільки вони зжерти вашу плоть і пити кров, бо це ваша життєва сила, що вони хочуть, щоб споживати. Це ваш світ, який вони хочуть поглинути.

Але, деякі з вас, хто вступає в ці кораблі, які заповнять небо, буде збережено для більшої жахів. Бо вони будуть вторгатися у ваш органів і візьме на себе ваші тіла і будемо використовувати вашу органи і далі обманювати велику кількість людей. Бо, їх шляху не ваші шляхи. Колись вони були високого становища у Верхній Realms, але вони впали!

Тим не менш, вони не позбавлені певних надприродних сил. І, ви не зрозумієте їх повноважень; але коли ви побачите деякі пізніше, що ви бачили і знали, щоб увійти в ці кораблі, з’являються знову на ваших очах, ви будете приємно бачити ще раз ваші друзі і сім’я, тільки для споживання і спалив живцем, на Драго, який взяв тіла.

Тому, коли ви бачите тих, хто піднятися в цих судах, вважають вони пішли і не довіряти своїм очам щодо їх знову. Ці Драгош буде використовувати ці вихопив органів взяти на себе багато ключових посад в уряді, в армії, у важливі галузі, а у важливих послуг.

Тому моє попередження, щоб ви вийшли зі світу, буде більш важливим, ніж коли-небудь! Бо, у вашій повсякденній діяльності, ви зіткнетеся з ними, і ви напевно обдурять їх, тобто, все, крім деяких дуже, дуже мало хто з вас.

І цей обман буде на вашу власної загибелі, бо я попереджаю вас, що це йде. Це відбудеться, Глобальне вторгнення / брехня захвату, і це буде нагородою для багатьох, хто любив і брехня, які поширюють брехню, що я приїду для вас, перш ніж ви повинні страждати на землі. Хіба я не говорив вам, що ви б спробували в пожежах і протестовані як золото і срібло, але багато з вас хочуть легкий шлях і ви не почуєте правди, а швидше будуть вірити брехні.

Тепер, великий брехун з вас, і він зовсім не дурний. Він хитрий, дуже хитрий, і він спостерігає за вами і аналізує вас, коли ви поняття не маєте, що він навіть у вашому середовищі. Бо Сатана, древній дракон, був скинутий, як і раб Мій, Лінда Newkirk, написав.

Там прибув на небі війна в кінці зими і навесні 2006 року, так само, як раб Мій, Лінда Newkirk, сказав вам у працях Об’явлення Дванадцяти і Сатана був скинутий. Разом з ним були скинутий багато мільярдів Драгош, але я наказав Архангел Михаїл і інші Мої архангели боротися і перемогти їх і справити на них облаву і, щоб приховати їх у таємному місці.

Справді, це не було для них час, щоб з’явитися і зайняти своє місце в армії сатани на землі. Але, скажу я вам зараз, що прийде час, коли я буду звільнений ці величезні формування Драгош і деякі з вас буде мудрішим.

Почуй мене, про народи, які сплять і сон. Сатана дав свій час на землі, і його царство на місці. З кожним днем, можна побачити його великі лиха, і вони перейдуть на землі, але багато хто з вас воліють обман. Ви не побачите істини, що є, того, що було, і того, що має статися.

Час великого просіювання під рукою і багато душ будуть просіяне у вогонь (пекла). Крім того, в цей час, багато зроблять найстрашніше рішення прийняти знамено звірини, і ці душі будуть знищені. Так, дійсно, велике просіювання під рукою.

Остерігайтеся, про Вас, які сплять в розпал такого зла, тому що в незнанню, ви будете захоплюватися. Справді, ви напевно тепер або шукати Мене всім своїм серцем, і ви будете ходити згідно з постановами Моїми, а заповідей Моїх будете зберігати або ви будете в таборі сатани. Справді, це або один, або інший.

Зробіть свій шлях прямо, про мій чоловік. Тримайте очей на мене. Розглянемо все моє, щоб не бути обманутим і захопитися і в кінцевому підсумку у вогні! Бо відтоді існує народ, там ніколи не було настільки сильним, раз, а то, що ви в даний час набирають.

Зробіть копії цього повідомлення і поширюють далеко і широко, що сліпий може побачити і зрозуміти, що на весь світ.

Мій малюк, словам моїм, які ви тільки що почули у дусі, у перекладі означає “Тримайтеся подалі від дракона”, і я дозволив вам чути ці слова, навіть у моїй рідній мові, на мові, який ви не знаєте, , бо ці слова для всіх країн, але особливо для мого людей у ​​Китаї і на Сході.

“Тримайтеся подалі від дракона!”

І з цими словами, я кажу вам і до всіх народу Мого, світло Моє Царство на землі, і вона світить кожному смиренним і слухняним серцем. Отримайте мій світ, О, мій народ і бути заповнені, бо це світло Моя чиста любов до вас. І, коли ви бачите, всі ці речі збудеться, то знаю, що мій кінчик пальця збирається торкатися до тебе, про мій вірний нареченої.

Я твій батько Господа, та Господь, Всевишній Бог.

Як свідок, продиктоване і записав це 13-й день липня 2011 року, Лінда Newkirk

Детальніше про це пророцтві в главі 78 книги дванадцять років Пророцтва Org

