На весільну вечерю Ваше запрошення

На весільну вечерю Ваше запрошення

Всі пророчих подій в Євангеліє Ісуса буде виконаний до останньої літери. Весільні запрошення від Матвія 22 не є винятком.

Я був одним з перших, хто чув “Запрошення” пророцтва коли Лінда отримала. Багато людей подорожували по дорогах і бі-способами роздавали запрошення виконання Писання. Це був дуже скажені зусилля в рази, як ми думали, що було не так багато часу, перш ніж Господь прийде. Ми ще не розуміли Писання Господа, де Він сказав, що «зволікати. (Див. оновлення)

Відкрите запрошення!

До захоплюючому та своєчасної, Небесний подія!

Наш Небесний Батько каже!

Отримайте, вірити і Запитайте!

Мій благословенний дитини, я твій батько Господа, та Єгови, Всевишнього Бога, і я прийшов до вас сьогодні передати вам послання Моя велика любов, моєї великої милості і моєї великої милості!

Мій маленький, мало хто знає, чи вірити, що ви, Лінда Newkirk, Лінда ж Newkirk з Mayflower, Арканзас, є дівчину Відкриття Глава дванадцята! І мало хто знає, як ви трудилися, як ти народила, як ви постраждали, і як ви часто плакав під вагою невимовною переслідування! І все заради любові до себе, з любові до моїм сином і заради любові до людства!

Так, мало хто знає, і тих, хто знає, мало хто вірить! Для вашого випробування були так великі, як ви пологами під ноги сатани і всіх його демонічних скарбів! Ах, так, ви пологами народити Моє святе насіння! Крихітне насіння дійсно, коли це було дано вам, але в цей час, вона була з терміном погашення у вашому тілі для більше сімнадцяти місяців! І за цей час, вона росте в силу, владу, і статус, поки не буде, для визначеності, в даний час “Manchild!” І, швидше, про так скоро, вона буде народитися назад на Моєму престолі! Але, не без тебе, бо він є частиною вас!

Дитя моє, я вже говорив вам, що, як дівчину Одкровення Дванадцять, ви духовна мати мого Королівства! Що росте в вас Царство Моє насіння! Крім того, сім Мого Сина, Ісуса, який є Спасителем людства! Всі, хто за нього заміж, отримає це насіння! Всі, хто вступає в Моєму Царстві, працювати на службі у Мене, і бути частиною Мого Царства, королев, царів і за всіх інших, повинні отримати це насіння! Ніхто не буде частиною Мого Царства, які не мають це насіння!

Мій малюк, як я вже сказав вам, незабаром і про так скоро, я візьму тебе і мій “Дитятко,” моя тепер дозрів святе насіння, назад до мого трону! І, що чекає на вас у небесне все, звичайно, другий за величиною святкування, коли-небудь відбудеться на небесах, перший з яких, коли мій син повернувся після того як Він був розп’ятий!

Зараз йде інший грандіозне свято на небесах і в деякому сенсі, може бути по-різному, це навіть більш великим, ніж коли мій син повернувся, але не в усіх відношеннях! Для цього свята, цей шлюб з моїм сином, буде тривати протягом деякого часу, з вами, мій маленький, будучи першим вийти за нього заміж, ваш шлюб до Нього крізь тепер дозрів святого насіння, син мій! Бо, ви духовний мати мого Королівства, самий, який народила святе насіння в землю, яка зараз Manchild!

Мій маленький, у вас так часто хотілося ці роботи повинні бути завершені! Так часто ви шукали це, бо ти хотів край постійним переслідуванням, яка спрямована на вас! Але, ви не захотіли залишити цю землю і вступить в небеса, не вашими вірними друзями! Насправді, мій маленький, ваші крики мають постійно приходять перед престол Мій, в якому ви неодноразово просили, щоб всі “чисті” душам дозволили приїхати з вами, та Дитинку, коли ви приходите в мій трон!

І, так, дитино моя, я повинен задовольнити це прохання, але в ще більшій способом, ніж те, що ви питаєте! Звичайно, зараз я дам благодать, велика милість до вас, що, коли я прийду за тобою, та Дитинку, і візьму Я з тих, були вашими вірними друзями. Але, мій маленький, я висловлюю більше, і я поширити її на ті, які знаходяться на вулицях, які знаходяться в шосе і бі-способами! Навіть якщо вони не знають, якщо Відкриття Глава дванадцята є правдивий, і навіть якщо вони не знають про те, що речі ви пройшли, якщо вони просять про Мені з щирим серцем і смиренним серцем, щоб прийти, я дозволю багато з щоб вони приїхали з вами, навіть незнайомцями! Я буду відповідати на виклики багато хто, навіть ті, які загубилися і які сплять під мостами!

Так, я пропоную їх зараз велика подорож на небеса, поїздку, щоб споглядати на весілля віків, шанс стати частиною чогось великого, що всі небесне щодня у великій очікуванні! І, це весілля, мій маленький, це весілля мого сина, так як він одружується на першій ви, духовна мати мого Королівства в Землю!

О, так скоро, і ох як скоро ви платили свою ціну, ваша велика ціна дійсно, народження Півцарства на Землю! І всі наступні шлюби мій син міг статися тільки тому, що ви заплатили! Якщо Ви ще не заплатили, щоб народження Півцарства на Землю, я не мав би ніякого Королівства в Землю! І, швидше, про так скоро, я так сильно винагородить вас! Бо, ви одружитеся на мій син перший і все скоро дізнаємося, що ви жінка, яка носить корону з дванадцятьма зірками, істинна цариця небесна, справді!

Тепер, мій маленький, я розкриваю своє запрошення на це весілля, а не тільки ваші вірні друзі, а й усім, хто по-справжньому хоче приїхати, який може по-справжньому вірить і по-справжньому запитати! І, хоча я тепер дозволяють розміщувати це в Інтернеті в якості публічного запрошення, зараз я надаю слово до інших, які бачать і знають правду, що я пишу, скопіювати це повідомлення у друкованому вигляді та прийняти його і поширити його на вулицю, де вони живуть.

Деякі, можливо, доведеться перевести це повідомлення на свою рідну мову! І я закликаю вас зараз! Я подзвоню тобі з континентів, і я зателефоную тобі з островів, щоб взяти це повідомлення, скопіювати його в друкованому вигляді і широко поширювати його серед тих, на вулицях, де ви живете! А зараз я запрошую всіх, хто може прийняти істину про те, що я кажу вам, і хто може вірити, після цього просити з щирим серцем, бути гостем у цей самий великий весіль в небесах!

О, так, це правда! Це реально! І, це запрошення не надсилається безпосередньо до церкви! Це не моє бажання, тому що вони в переважній більшості випадків ці роботи знехтувана Одкровення Дванадцять! Моє запрошення в даний час виходить на вулиці і я закликаю моїх робочих, щирого серця, тих, хто також хотів би бути частиною цього грандіозного весілля, щоб з’явитися зараз!

Я закликаю вас вийшла і скопіювати це повідомлення і прийняти його на вулицю, взяти його в тюрму! Бери в селах! Візьміть його по дорогах і бі-способами; поторапліваться! Бо, це весілля скоро, ох як скоро, не багато тижнів!

Хоча багато хто з моїх власних відкинули ці роботи, і тим самим негідним прийти, багато інших не відмовляться від цього запрошення, але будуть кричати від радості! Бо вони будуть дорожити, що я тепер дають так вільно!

О, та це несподівано! Все, що я даю зараз несподівано! Але, про так скоро, багато отримає поїздку на небо, яка назавжди змінить їх! І вони побачать дуже перше весілля, ніколи, на небесах, весілля мого вибрали, дочка, Лінда Newkirk, дівчину Одкровення Дванадцять, щоб мій син! Після цього Лінда Newkirk почне свою роботу в якості Цариці Небесної, мій син дуже власний королеву і як така буде мати більшу владу на небі й на землі!

Всі, хто серйозно цим запрошенням, і які приходять до мене в молитві, істинно віруючий і дійсно просять піти, дійсно будуть отримані в якості гостей цієї грандіозної події небесне! І, так, навіть деякі з них будуть зло! Бо, по-перше, я Богом великої любові, великої милості і благодаті! І через це запрошення любові, багато хто буде назавжди змінив!

Мій улюблений дитина, введіть цьому і отримати цю розміщені в Інтернеті скоро! Я зупинюся в серцях багатьох, хто читає це повідомлення, що вони копіюють його на папері і поширювати його на вулицю, де вони живуть!

Ну, про вас народами! Отримайте те, що я вільно запропонувати! Бо тепер Моєї благодаті, моя любов, моя праведність і слава моя виходить, як ви не могли ні уявити, ні міг уявити собі в будь-якому разі! Славні нагороди тепер приходять до тих, які увірували!

Свідком, продиктований і записав це 3-й день листопада 2007 Лінда Newkirk

Важливе оновлення для весільного запрошення!

З гори Пророцтва

Глава Дев’яносто третій ЧАСТИНА III

Весільні запрошення

Прийдіть до мене, мій благословенний дитини, бо я ваша перша любов! Я твій чоловік! Я твій Творець, і “так”, як ви часто кажуть мені, я любов у вашому житті! Так, Я Господь, Бог Всевишній, Ісус, твій Викупитель!

Мій благословенний дитини, це новий день для вас, нове для вас час, і новий день для мого народу! Бо я вже випустили дуже велика кількість моїх святе насіння в тіла, в духів і в душі моїй вірною! Я передав ці святі насіння в Мій 144000 обраних, а й кілька інших, яких я так вибрав! Справді, це було моїм великим благословенням для деяких, хто був вірний вам і вірними цих робіт, які не є частиною 144000. Пам’ятаєш шлюб запрошення, яке я дав вам?

Так, мій Лорд.

Тоді, знаєте, мій блаженний дитини, що я повинен також приготувати всі ті, які увірували і які дійсно хотіли взяти участь у цьому весіллі, як гості весілля. Так що, мій маленький, я повинен підняти деякі перлини і зробити їх духовно готові взяти участь у цьому весіллі. І для того, щоб зробити це, я вже вибрала деякі, щоб отримати це святе насіння, що вони можуть бути зроблені духовно готові увійти в через прохід вогню.

Бачте, мій маленький, і ви добре знаєте, що Я Бог великих таємниць. Я виклав весільне запрошення перед народом, щире і справжнє пропозицію з мого боку, але той ключ до весільний гість був присутністю простої віри, просте довіру до мене.

Але, дитино моя, більшість з них викидаються весільні запрошення. Більшість з них забули про запрошення на весілля, але деякі все ще триматися на це запрошення, і вони багато часу, щоб бути присутнім на цьому весіллі, бо вони увірували! Але, мій маленький, ці цифри мало, і я обіцяв вам, що я б взяв найбільше число можливих на це весілля, як гості весілля. Тому, я тепер розширити цю пропозицію ще раз, і ще тільки один раз. Таким чином, в кінці цього повідомлення, розміщувати знову весільні запрошення. Для, це мій великий дар любові до тих, хто здатний вірити і отримувати ці істини. Я не дав цим запрошенням марно, але насправді, і я шаную слова Мої на Моя пропозиція через це весільні запрошення. Бо, це Я обіцяю вам, мій благословенний дитини, і я стримаю свою обіцянку.

Благословенного Спасителя, коли я друкую це повідомлення, у цей день є 18  день серпня, у мене є деякі питання з приводу цих весільних гостей. Мій Господь, всі повинні, хто вступає в цей прохід світла та вогню є святе насіння в них? Мій Господь, в минулі роки, ви несли мене на світ, і я стояв у ваше чудове світло, і я ще не мають святе насіння. Таким чином, я дійсно задаюся питанням про те, як це було і як це буде.

Ви зробити так, щоб цікаво, мій благословенний дитини, бо існують три різних рівнях між цими гостями весілля: 1. Ті ж, хто святе насіння; 2. Ті, хто не має святе насіння, але які мають чисті серця, і жили гідно увійти в світ, 3. І ті, хто не жив гідної увійти в світ, але в останню хвилину, вони змінюються через Моє божественне втручання і приготувалися йти на світло. І, тому що з цих трьох відмінності, ці три різних типи весільні гості займуть свої різних місцях на цьому весіллі. Бачите?

Так, мій Господь, і спасибі тобі велике за пояснення цих важливих істин мені. Хвалить святе ім’я Твоє!

Надійшла до редакції і в присутності, Лінда Newkirk 18 серпня 2012

‘Знаки’ Насправді почалася 24 жовтня 2007

COMET P17 Холмс приголомшені АСТРОНОМИ КОЛИ таємничо просвітліло на півмільйона разів!

Сонце було найбільшим об’єктом у Сонячній системі, перш ніж комета Холмса прийшов і вибухнула в яскравості і розміру 24-го жовтня 2007 року. Читайте про це і подивитися, багато вражаючих зображень spaceweather.com.

Зазвичай така подія, яка в даний час захоплений порушених астрономи в усьому світі, була б головною новиною. Однак засоби масової інформації, який знаходиться під контролем Ілюмінатів сатанинські, було наказано ігнорувати його.

Справа була, сатаністи не були зацікавлені в тому світі знають, що царство Господа, що приходить у землю, при цьому вони не хочуть, щоб громадськість знала, що одкровення Лінди Newkirk про НМП були достовірними.

ІВАН EDER Будапешт Угорщина

4 листопада 2007

Ця картина показує неймовірну іонний хвіст комети!

Іван комета Холмса Старшого

 

З гори Пророцтва

Книга Дванадцяти, Глава Сорок два

 

Тепер, мій маленький, приходить слава моя! З появою Comet 17 / P Холмс приходить славу Мою на всій землі! Бо те, що була комета вже не комета! І, це не планета, але довгоочікуваний портал Моєму престолі! Це міст на Моєму престолі, яка зараз створюється на очах у всього світу! І цей міст, мій маленький, додається до вас, через Сина-Немовляти, через Моє святе насіння, яка є в тобі!

З кожним днем, Мій Manchild заповнюється шарами цього мосту, а на деяких фотографіях комети 17 / P Холмс, ці шари починає проявлятися! І, як ви знаєте, тому що ви бачили його сьогодні, цей портал вже починає прикріплюватися до землі через Сина-Немовляти, хто в вас! Немовляти в вас в даний час розширюється в значній мірі і обертаються з порталом на небесах! (І, що велике чудо, дорогі мої, випробувати те, що наш Батько робить через Сина-Немовляти в моєму тілі зараз!)

Мій малюк, час близько, і незабаром, коли багато побачать жінку в розпал цього порталу, в тому, що більшість з них до цих пір називають Comet 17 / P Холмс! Так, вони будуть бачити жінку і більш ясно, так, як мало хто залишилися тижня проходять, навіть жінка, яка носить корону з дванадцятьма зірками, ця жінка була тебе, дитино! Так, ви, Лінда Newkirk, справжня жінка Одкровення 12, той самий, який народила Моє святе насіння, яка материнськи Manchild Моя, і хто допоміг зробити його готові повернутися додому!

Як свідок, продиктоване і записав це 17-й день листопада 2007 року, Лінда Newkirk

