Антихрист Пророцтва

Антихрист Пророцтва

Божа обітниця в Amos 3 є те, що він нічого не робить, не розкриваючи його Своїм рабам пророкам. Правда, щоб Писання, відразу після виборів 08 Господь почав відкриваючи кілька його слуг (посилання в кінці посту)що Він поклав Барака Обами над Америкою як Антихрист, щоб принести суд над нацією наповнений гріхом. Багато висміюють пророцтва на час, але істина попередження в даний час досить очевидна. (Президентства Обами передбачене в Писанні, см. додавання до третього пророцтва на цю посаду) (див. також повідомлення Re росіян в Америці )

Барак Хусейн Обама Антихрист!
15 листопада 2008

Мій благословенний дитини, я твій батько Господа, та Єгови, Бога Всевишнього! Мій малюк, послухає мене! Слухай і записуй, як я кажу, що все може бути мудрішими! Бо, час великих біда в тому, на весь світ! Час, коли нація повстане народ на народ, сім’ї по відношенню до сімей, найбільших ворогів одного часу, коли може бути в його власному будинку! Час великих хочете, голоду, глобальних воєн, епідемії і захворювання, як ніколи раніше не бачив! Час, коли дуже потужний сімей велике зло повинно встати один проти одного, з одного з них, щоб знищити іншого! Час, коли сатана, дійсно пожирає власний хвіст, що його голова може бути коронований! Ах, так, ви бачили таку річ, така робота з сатаною пожирає власний хвіст, і в той же час, що він пожирає свій хвіст, корону поклав на його голову.

Тепер, мій маленький, зверніть увагу! Подивіться через ці окуляри і через ці нові лінзи, які я тепер покласти на очі, і скажіть, що ви бачите!

«Батько мій, я бачу, чорні черевики, як у Гітлера, блискучим і новим, але великий, довгий і широкий! І на даний момент я бачу тільки чоботи. “

“Але, подивіться вгору, дитино моя, що ти бачиш?”

«Батько мій, я бачу, що чоботи належать Барак Хусейн Обама! І, крім того, мій батько, я бачу, що він одягнений, як нацистська! Він одягнений у нацистську форму і на його серце і на його лівій кишені нацистська емблема! Він носить зелений берет і на лівій стороні цієї бере, але близько середини чола інший нацистської емблемою. Він несе естафету, і красується на кінці це також нацистської емблемою. О, мій батько, це не добре! “

“Так, моя дитина, через її спокійна поведінка, через його використання розумних слів, він обдурив весь світ! Але не обманюйте, мій маленький! Тепер, коли я змінити лінз у цих окулярах, що ти бачиш? “

«Батько мій, я бачу яскраву свічку! Це дійсно дуже яскравий, і я не можу ні бачити минуле це або навколо нього “.

“Ні, ви не можете, дитино моя, не зараз. Але, як я поклав тінь на цю свічку, що ти бачиш? “

«Батько мій, я бачу, звичайно, що свічка тьмяно, дуже тьмяно, так темно, що я більше не бачив, але бачать тільки дуже слабке світло, і де була свічка, я тепер бачу, Барак Обама! І, я бачу, як добре, що у нього немає світла, але сповнений багатьох демонів і лежав духам зваблювання, і з його вуст багатьох блюзнірські речі! Кожне його слово буде темно, а зуби, як чорна повідомлення. Його особа також не довше ніж Барак Обама, але це з звірячих зображення, який височить в слабкому світлі! І поява цього звіра є розпливчастим мені, тому я залишилася без слів, щоб пояснити, що я бачу, я ніколи не бачив нічого подібного. Його нігті довгі кучеряве! Його нігті на ногах довгі кучеряві й він кроків вгору і вниз в Овальному кабінеті, то як звір у клітці! О, мій батько, скажи мені про те, що я бачу “.

«Мій маленький, весь світ має дивуватися після того, що вони сприймають як світло світу! Націй Цікаво, після помилкового світла і народів будуть купу похвали на хибному світлі! І багато хто буде дивуватися після цього світло! Багато в результаті цього не обдурять і падати і поклонятися цим хибним світлом, даючи великою честю те, що хибно! Справді, багато з них зараз жадає, щоб хтось приїхав і, щоб врятувати їх від сил велике зло! Вони хочуть, Спаситель, але не хочете, щоб зігнути коліно, щоб реальний Спаситель, Який є Ісус, син мій. Справді, вони люблять світ і те, що в ньому, і реальний світ світу, вони відмовляються! Бо вони не хочуть каятися, але продовжувати в їх злих шляхів! Таким чином, вони будуть почитати неправдивому світлі і будуть називати Його світло в світі! І, багато впадуть до його ніг і поклоняться йому, коли він не чоловік, а звір, який, здається, людина!

І через цей самий, багато, багато впадуть цілому в усьому світі! І багато будуть обмануті! Бо, вони шукають людину, щоб врятувати їх від зла в світі! І, на цей раз підніметься, і він почне потім пожирають частини царства сатани, щоб пожирати власний хвіст сатани, все гаразд, що він може бути коронований королем цього світу! Тому що, коли він король світу, сатана дійсно буде царем, якщо тільки протягом короткого часу.

Тому те, що ви бачите зараз, з цією людиною, яка ще навіть не відкрито, це відмінний поштовх, щоб викорінити давню, Буш-Клінтон Рокфеллер-базиси в Америці, усуваючи тим самим свою владу від цієї нації, так, щоб вона більш легко в руки правлячої еліти в Європі і в руки ізраїльського Моссаду, а в в руки інших націй.

Для всіх вас, може здатися, що він робить велику роботу, щоб дестабілізувати наркотиків імперії Буша і Клінтона, і, щоб повернути до Америки, то, що ці вкрали і пограбували із цієї нації! Не обманюйте!

Для його великий поштовх, щоб взяти ці трильйони і сидіти над цією великою кількістю багатства забезпечується за рахунок Європейського сатаністів в їх прагненні знищити Америку, а також Ватиканом, ізраїльські Моссад, і навіть інші.

Якщо його поведінка здається непристойним для когось, хто ще навіть не відкрито, це через те, що він танцює високою для сатани, вище, ніж всі інші! І, він добре танцює для європейської еліти і для ізраїльського Моссаду, який посадив його у влади.

Це серйозна помилка справді, що багато хто вважає, що у нього на серці інтересам Америки. Він не робить! Він є останнім цвяхом у труну цієї великої нації.

Для, реальний світло світу, ви, як нація, в переважній більшості випадків розтоптали! І, тепер, у вас є помилковий світло, той, хто дійсно у великій звір маскування. Реальне світло, син мій, ви переважною більшістю голосів відхилили! Але це помилковий світло, ви будете слідувати переважній більшості, і так буде багато, багато у всьому світі! “

“О, тату, це так, як я відчував в моєму дусі.”

“Так, мій маленький, це навіть, як ви відчули, бо я прискорив ваш дух, щоб побачити за фасадом і бачити людину з мороку виникають у світову державу в такий короткий проміжок часу. Людина, яка жодної людини взагалі, а звір! І весь світ буде ще довго після того звіра! І, багато візьмуть в точку! І, вони будуть падати і поклонятися звірові! Ні, чиї імена записані в книзі життя, що не будуть поклонятися звірові, але інші, мій маленький, величезна кількість прикмет знак! Бо вони будуть боготворити цей, і вони будуть вірити в нього! І вони будуть робити, як він говорить, бо вони відрізані від Духа Свого! Але, мудрий буде знати, хто він і мудрий навчить багатьох!

Тепер, ви знаєте, мій маленький, і все буде також знати, хто є серце, щоб отримати! Барак Хусейн Обама число Сатани один правитель в світі! І, на високому рівні сатаністи інших народів, разом зі своїм богом Сатану, є його рушійною силою! І у нього одна мета для Америки, і це довести вас вниз, і ввести інші народи вниз, навіть інші правлячої еліти Сатани, які коштують не просто подарувати свою владу. Справді, він буде рости і підняти себе вище всіх.

Не обманюйте! Бо, зараз саме час для іншої частини книги Одкровення повинні бути виконані! І, час близько Крім того, коли Одкровення 12 також буде завершена і з цим могутнім благословення, повертаючись для людства! Бо, як система антихриста піднімається, Мій Королівства також постає на Землі.

Я твій батько Господа, та Господь, Всевишній Бог.

Як свідок, продиктоване і записав це 15-й день листопада 2008 року, Лінда Newkirk    www.prophecies.org

Друге повідомлення Ісус говорить!

Мій благословенний дитини, я твій друг, я твій вчитель, я твій Спаситель, Ісус, Месія Миру, і, як ви знаєте Мене і зателефонуйте мені, Цар царів і Господь пануючих.

Мій благословенний дитини, ви отримали від Отця нашого, і про мене: Друге підтвердження того, що ви отримали, що стосується Барака Обами Антихрист.

(Зверніть увагу: дорогі мої, це друге підтвердження було дано під час молитви і після великих серцеву шукає і туга перед нашим Батьком Саме в цей час молитви, навіть перш, ніж він дав мені це повідомлення у цей самий день, що він сказав мені, що! настав час для вище повідомлення, щоб вийти і що те, що він сказав мені, справді, як це. Після цього він також почав ще одне підтвердження через ці слова нашого Спасителя.

І його слова продовжують далі …)

І навіть, як я даю вам це повідомлення, я також був дорогий, поговорити по телефону, і, щоб дати вам додана інформація про Обами перебувають під іноземним контролем, навіть у Росії / Марксистсько контролем! І, це було вам невідомо, і невідомі більшості, що він був доглянутим і добре підготовлені російськими за його роль у забезпеченні Марксистська / комуністичної диктатури в Америці! (Примітка Марк Brander, я друг, який викликається з додана інформація)

Просто знаю, мій маленький, що його коріння сягає глибоко, що його коріння темні, і що вони тягнуться широкі в комуністичних / марксистської доктрини і вчення, як і я показав вам у попередньому бачення! Справді, ці слова і бачення нашого Отця також мої слова і бачення до вас! Обама був доведений службовими сходами і був глибоко вселяли і навчені методам підривної діяльності. І, він був доглянутим і підготовлені для цього часу світового комунізму і сатанізму, бо нічого такого масштабу відбувається в царстві сатани випадково! Але, незважаючи на це, я не у всьому цьому?

Тебе, о, мій народ в цій країні відмовилися мені! Ви відмовилися від нашого Отця! Ти залишив правди, вважаючи за краще слідувати за світом, й надія на руку плоті, і вірити в людей і їх сили! Так, дійсно, вірити в злий уряд, щоб врятувати вас, щоб виправити ваші проблеми і забезпечити для Вас!

Зараз йде дуже антихриста серед вас і ви бачите його немає! Бо, ви шукаєте кого, щоб врятувати вас від вашого власного падіння! Ви шукаєте, щоб людина, щоб виправити ситуацію в світі! Ви шукаєте, щоб людину, щоб врятувати вас від війни, врятує ваші будинки, щоб зберегти робочі місця і зберегти ваші родини! Так, ви шукаєте, щоб людина, і я дав вам людину, яка буде лежати на вас! Він скаже вам будь гладкою казка! Він буде вести вас з будь-яких гладких планом, навіть, як він веде цю націю з обриву, до точки неповернення. Навіть коли він встановлює табору смерті серед вас і навіть, як він виконує ваші сім’ї і навіть, як він руйнівного ваші землі з війни і руйнування, він скаже вам, що це, якщо для вашого ж блага! Навіть коли він відсікає і вбиває тебе за сотні тисяч, так, він скаже вам, що терористи і дисиденти повинні бути очищені.

О, так, він буде робити всі ці речі! Він залишить тебе в третю світову війну і швидко, так, щоб змусити вас бути атаковані і бути знищені і / або захопився іноземних солдатів. Але, він не буде задоволений тільки в результаті чого цей народ на коліна. Він дивитиметься на весь світ, і хочуть завоювати весь світ, і, щоб принести на коліна всієї економічної системи в світі.

Справді, він би все на світі, щоб зігнути коліно йому і поклоняються йому. І багато, багато поклоняться і служити йому і багато, багато вклоняться і багато, багато візьмуть накреслення звіра. Але, вірний і не буде! Мій вірний не буде, але буде це, бо вони тепер на вас!

Бути не турбує, мій маленький, тому що навіть так, всі ці речі повинні бути! Я кажу вам зараз, що Барак Хусейн Обама антихристом і що лжепророк також вже відомі і стоїть в тіні. Бо, зараз саме час, що світ знає, як я вже говорив вам, що Барак Хусейн є антихристом, і він буде рости протягом цього нечестивого народу! І, знаєте, що наш Батько помістив його тут, і багато, багато хто з вас вважає, велика брехня! Так, ви перший полюбив брехня!

Я подзвонив і послав пророків Мій всієї цієї нації, щоб попередити вас, щоб покаятися у своїх злих шляхів, та ви не захотіли! Ви не отримали б мої попередження корекції, але в переважній більшості випадків знущалися над моїм попередженням покаятися, або загинути. Таким чином, ваш годину під рукою, в якому я підніму антихриста над цією землею, і ви будете пити гірку чашу ваших власних гріхів! Бо, про, так нечестиві ви, про націю Америки!

Я вас округлі, о доме Ізраїля, і я дав вам цю землю Америки, і я благословив тебе вище всіх народів, тільки щоб побачити ви підніміть спідниці для кожного торговця повія, бачити вас переслідувати кожну брудну гріх плоті, і любити кожне пусте! Тепер настає час Мій великий суд проти вас! Бо, більше не можу спокійно дивитися на ваші гріхи і валовий повстання!

Послухайте мене, нації Америки, дні мої попередження швидко підходить до кінця! Так, справді! Бо час мого судження на цю країну і на весь світ!

Але, незважаючи на це, я не залишу вас, щоб бути повністю зруйнований і поглинений це велике зло, яке на вас! Бо, я також буду найближчим часом, і про так скоро, візьми мою наречену, і багато гостей весілля! І, я пошлю Моя наречена назад в землю, і більшість з гостей на весіллі і пошлю тому, і протягом декількох місяців виллю Мою славу на всяке тіло!

Але, крім того, що прийде час мого видалення цієї слави, в якому я візьму мій вірний і приховає їх в місця притулку та безпеки ні в якому немає лихо виходить! І, в ці місця притулку, я буду вважати багато інших, як їх серця стають правом зі мною, і як їх життя стає чистим! Але, ніяке зло не прийде в ньому!

І, я також посилаю Моя наречена, який буде здійснювати великі чудеса в розпал такій темряві і через них також вступає судами великими на безбожних! Але, незважаючи на це, ніякої шкоди не осягнуть їх: бо Мій гнів не призначений для моя наречена!

Іди з миром, мій маленький, і знаю, що я показав вам правду про Барак Обама і також тепер підтвердив його вам! Введіть і відправити те, що я дав вам, бо це також час для всіх, щоб знати, хто може прийняти істину!

Я твій Господь пануючих, Цар царів, Ісус, Месія, Спаситель!

Як свідок, продиктоване і записав це 20-й день листопада 2008 року, Лінда Newkirk

Обама У Біблії Писання (Марк)

На момент відкриття в 2009 році Господь відкрив у пророцтві, що слідує за цим увагу, що Обама буде мета замаху. Див книгу Одкровення, глава 13.

Господь далі показав, що три людини були б залучені в змову з метою позбавити його життя. У баченні Лінда отримала в той час, вона побачила, що Буш-старший, Буш молодший, і Білл Клінтон будуть ті, за вбивством.

Згадка про трьох колишніх президентів у баченні нагадало мені про пророцтво про трьох царів я читав у книзі Даниїла багатьох попередніх років. Після повторного читання і вивчення знову Данила 7, 23 і 24, мені дали розуміння четверте царство Данила і 11-й король згадується у віршах.

Господь привів мене, щоб зрозуміти, що США не стала могутньою імперією, поки після перемоги WW2. Після підрахунку президентів і царів, які вийшли з США після війни (Трумен 33 не в рахунок) вони додали до 10, 44 Обама, будучи 11-м. Пророцтво також заявив, що він буде відмінний від першого, який я вважаю, повинні ставитися до нього як перший чорний президент.

Книга Дванадцять Глава сорок дев’ять

Обама і рану на голові

20 січня 2009

Мій благословенний дитини, я твій батько Господа, та Єгови, Бога Всевишнього! Так, Цар Царів, лордів лордів і Владики Всесвіту. Мій малюк, послухає мене! Дотримуйтесь те, що я покажу! Слухай, що скажу я вам! Бо, тут показано дилема для всього світу! Мій маленький, що ви бачите перед собою?

Батько мій, я бачу котел, паруючий котел, і, як я досягаю зняти кришку з цього пором котел, це дійсно гарячим і я можу тільки доторкнутися до неї на мить, що мають швидко кидають його в сторону! Для, надзвичайно гарячими це котел!

Мій малюк, це ви, хто підняв кришку, і вам було дано (праворуч), щоб підняти цю кришку, а тепер все є і вивергати вперед! Все ось-ось виплеснутися назовні і підривати і викидають вперед!

Батько, чому воно було дано мені, це право підняти цю кришку? Це, я не розумію.

Мій малюк, ви, і тільки ви, є дівчину Одкровення Дванадцять. Для вас і для вас, поодинці, було дано Мій Син Духа, маленький хлопчик або Одкровення Дванадцять. Очі Сатани завжди на вас! Він і його скарби знаходитесь небудь у вашій особі! Вони дивитися і записувати кожне ваше рух! Їх нападу проводиться в даний час і великі проти вас! Вони висять на кожне слово, яке я даю вам, і вони висять на кожному зір, і кожне пророцтво, що я даю вам! Вони жадібні, щоб з’ясувати, що я даю вам, і вони пожадливістю, кожне слово, яке я даю вам! Справді, вони хочуть постійно вкрасти Manchild духом, щоб здолати його, щоб здолати і у вас і вкрасти і перегнати небесний портал, який підключений до Manchild Духа, який знаходиться всередині вас!

Як жадібні щури, вони стоять у вашому обличчі, і вони оточують вас постійно хотілося вовки хижі, налаштоване, і можна пожерти кожну крихту і кожен шматочок, що я даю вам! Націй поставили свої оповіщення безпеки, заснованої на тому, що я дав вам! Економічного краху в жовтні 2008 року був заснований на моєму оповіщень вам, що я планував приїхати в той час! Ізраїльський напад (проти палестинців) і був заснований на моє повідомлення вам, що я планував приїхати знову, приблизно в кінці минулого року! Події в світі та світу рішення були формовані й ковані і виконана на те, що я говорю тобі, і те, що я показав вам!

Батько мій благословенний, це так, як я думав. Для, так великі військові операції проти мене! І, коли здається, що ви збираєтеся приїхати, небо величезний рев з наявністю такої кількості військових судів. І, як вони перейдуть їх нападу на мене, і в дуже великий шлях! О, Коханий і красиві творця, його таким чином, і це було таким чином протягом дуже довгого часу.

Так, дитино моя, це так, і ось тому в мене і дозволив і змусив вас зняти кришку вируючий казан.

Тим не менш, мій Господь, я не до кінця розуміють все це, і я не знаю, де ми знаходимося зараз у всій сцені подій останнього часу.

Мій маленький, це де ви знаходитесь. Див грудей скарбниці.

Так, мій Господь, і старий, багато і дуже добре збудований.

І, в твої руки я поклав ключ до цієї грудей скарбниці.

Я беру ключ, старі і важкий ключ, і це дуже гаряча на дотик, так що я швидко вставити його в замкову щілину і поверніть його швидко, поки я не почуєте клацання! І, потім, на мій подив, рідкий світло починає литися з замкової щілини, поки вся коробка не розплавиться прямо перед моїм обличчям, і в ньому, всередині коробки, трохи, м’якою та пухнастою подушці і на цій чисто променистої маленька подушка ляльки , яка схожа на ляльку Raggedy Енн і в задній частині ляльки є ключовим. Я повертаю ключ, який відкриває коробку і невеликий сувій котиться вперед, і з коробки.

Я відчуваю, що там може бути якийсь злий скрипт на цей сувій, як я бачу, слова, які я не можу інтерпретувати і раптом чуєте деякі слова магія … “Абра ка Dabra” Тоді, так само раптово, як я чую ці слова, я вважаю себе падає, і в майже темній кімнаті, і я бачу в ньому нового президента США, і він піднімає праву руку, а не до Біблії, але в іншій книзі, і я бачу в цій книзі, що він є порожнистим. Потім так само швидко, як я бачу це новий президент приймає присягу цю, поклавши руку на порожнисту книгу, я марним зараз в саму порожнисту цієї книги, яка лежить під руками.

І є я опиняюся в інший номер, який є під кімнату, де я щойно бачив нового президента, який був тоді узявши його присягу. Я відразу зустрів від стогонів багатьох Упирі і примарні завивання багато демонів і шелесту звуків у дусі. Там, у цій кімнаті, я бачу, Білл Клінтон і два кущі, Буш-старший і Буш-молодший У кожного з них в руках келих, що явно наповнилися кров’ю, і я спостерігаю з подивом дивляться, що кожен бере свою склянку і напоями все, що у склі перед ним. Я бачу в очах Білла Клінтона, що він повний злих духів, і, дивлячись на обличчя двох інших, я бачу, що вони теж сповнені великих і темних злих духів. Кожен з них в даний час складає співати і бере меч, кожен зі своїм власним мечем, і кожен кладе меч на меч іншого. Як вони перетинають свої мечі, кожен з них говорив: “до смерті!”

І, о, я бачу це зараз, що три меча прорубав манекен нового президента, і що це манекен лялька Raggedy Ann. І, три меча обірвав його, тобто манекен і цю ганчіркову ляльку розрізається на три частини.

Я дивлюся зараз вище, щоб той, хто лаявся перед порожнистим книгу, і я більше не побачу його, поки порожнистої книзі, але лежав на вулиці, або це, здається, вулиці. Для, навколо нього багато, і вони дивляться на це новий президент, як він лежить у калюжі крові. І, я не знаю, чи є він живим або мертвим, але я боюся, що він мертвий. Бо, воістину, він кульгав, як тряпічная лялька, та інші тепер коливатися навколо нього, як ніби вони шукають ознаки життя.

І тільки зараз, три виходять з укриття, і вони вважають себе переможцями. Бо, вони посміхаються, жартують і радісний до себе. Але, це на даний момент, а я бачу, що потік світла, і цей потік світла сходить на цього нового президента, який виглядає мертвим. І навіть, як я бачу цей потік світла спускаються на нього, я чую сирени і швидко побачити нові машини швидкої допомоги в темряві. І, о так страшно це, батько! Бо, звичайно, ці три планують черговий переворот!

Тепер, дитино моя, подивися і писати те, що ви бачите.

Батько мій, я бачу дуже велике кладовище, з арочним входом, і я йду в цей цвинтар зараз. Попереду мене це справжнє шоу, з великим американським прапором і інших літаючих прапори також. І, я бачу, в розпал все, що відбувається на футляр, в якому відкрита, і я йду повільно наближаються до цієї скриньці, і я бачу в ньому тіло Джорджа Буша-старшого. Дивлячись повз нього, я бачу, потім другий труну, і цей драпіровані прапора і піднявши кришку і Заглянувши всередину я бачу тіло Джорджа Буша-молодшого, а після цього я бачу ще одну скриньку, яка також задрапіровані американський прапор. І піднявши кришку, я заглянути всередину і побачити тіло Білла Клінтона.

Ці три всім підряд і дивно з Бушем-старшим, а потім Буш-молодший, а потім Клінтона останнього! На задньому плані, я чую постріли з гвинтівки і чути звуки самотнього горн. Здається, що час може бути навесні, бо я бачу крихітні квіти серед могил! Коли я дивлюся серед цих могилах Я також бачу, Лора Буш ходьби, і, як вона робить це, вона падає білий носовичок і на цій хустку є слова: “Скатертиною дорога!”

Я йду назад за межі кладовища і озирнутися ще раз! Коли я оглядаюся назад, я бачу дух сатани, Червоний Дракон, як він ширяє над три скриньки. Чим, я читав в словах, які над ним, “час скорботи! Double Trouble та праці! Бо, я зараз увійшов в мою власну! “

Тоді, я бачу, Лора Буш, як вона потрапляє в чорний лімузин і навколо її ніг багато частин круглий льодяник цукерки, і, звичайно, це щось значить. Тоді, я чую слова: “Тепер, Рональд Рейган буде пухом. Для, його потенційних вбивць піти по шляху! “(Рональд Рейган любив поїсти цукерок гумка краплі.)

Тоді, я бачу чорну сховище дуже великий чорний сховище. Двері в цьому сховищі розорюється, і я дивлюся в нього і увійти до нього на дуже коротку відстань. Це порожнистий і порожній, за винятком деяких вологих і гниття грошових коштів, які в одному дальній кут. Я крок назад швидко, як запах цвілі і грибка, який виходить від сирих готівкою, сильна. Як я швидко зробити мій шлях зі сховища, двері закриваються швидко, і я бачу написано на зовнішній стороні сховища, Казначейство США! Для, тепер порожній і що грошові залишається нікуди не годиться!

Відразу, я чую запам’ятовується мелодія, світлий і просторий звуками флейти. Шум приходить понад і я з нетерпінням, щоб побачити нового президента, як він приходить, під’їхавши на білому коні. Він злазить з коня і підходить, щоб встати перед подіумом. До нього дуже великий натовп, і він має перед собою дуже великий документ. Він починає читати слова нової конституції, нову конституцію для США і, звичайно, що він читає добре звучать слова. Але за цією нової конституції, я бачу, тюремні грати, безліч барів в’язниці і нові в’язниці, в якому розмістяться тих, хто буде здійснювати нові злочини.

І, на вулицях, я чую виття тяжких вгору, як немовлята вирвав з рук їхніх матерів. І, тяжкий запах, як запах від різних токсичних газів залити по вулицях. І, я чую крики і стогони багатьох, як вони йдуть у свої банки і ніякі гроші не походить від банкоматів. І тепер я бачу довгі черги стільки чекати, щоб купити зерно, молоко, хліб і сир. І, тяжкий ручки хвилювання людей, як їжа стає дефіцитним! І, машини накопичуються через відсутність грошей, щоб купити газ! І настане заворушень у містах, як солдати і поліцейські збираються в темному одязі і вони з’являться тут і там по всій Америці, як дороги і вулиці закриті. І автомобільні дороги заблоковані, як солдати і поліцейські дивитися вгору і вниз, вздовж і впоперек для тих, чиї імена знаходяться в списку!

Тоді, я бачу цю нову, це новий президент на телебаченні і його слова, «Переходь на безпечніший нації і більш безпечний світ!” І тут і там по всій цій нації червоними очима, червоними від сліз всі ! Червоний від усіх сум і біль! Для їх рятівником став їх великим мучителем і їх істинних Спаситель, Господь всесвіту, вони не знають.

І, я бачу то сходи світла, а декілька, які йдуть до цього, як ангели світла! І деякі деякі, які приїжджають по цих сходах, як ангели світла. І, вони займають свої місця в світі, і в цій країні, серед цих тортур і переслідувань. І серед них два, які є надзвичайно високими, як дерева! І, їх сила велика заткнутися, знести, щоб звільнити, щоб зв’язати, щоб вилікувати і навіть знищити! І я бачу, що ці двоє також дві гарні підсвічники і від них текти масла золотистого кольору! І вони стоять високі, дуже високий, вище всіх людей і істот. Бо вони тепер принести нову владу в землю, владу, якої ніколи не було відомо і не бачили на Землі. І, блискавками йти між їх руками і як вони проводять свої руки вгору, я бачу дуже велику миску, а з цієї чаші безперервний потік рідкого світла. Вони клацають каблуками, і я бачу їх зараз високо над Землею. Наш Спаситель стоїть між ними, і я чую, як Він сказав слова: “Не зараз, але скоро. Незабаром, справді! “І, коли я почув, як він сказав останнє« скоро », на обидва ці дали велетенські крила світла, то вони можуть спуститися з присутністю Господа і що вони можуть мати можливість подорожувати по своїй волі до всіх без винятку місця в землю, як він так керує. І ніяких барів не повинно стримувати їх! І ніякі бурі не повинно перешкоджають чи утруднюють їх! І, немає дорожніх блоків не повинно зупинити їх! І, немає влади на землі, не мають влади над ними, поки їх час минув! О, настільки прекрасна це бачення, мій Господь!

Так, мій маленький. І, все, що ви бачите тепер відбулося дуже швидко, навіть у повному обсязі. Пишіть так, як я дав вам і піст, що все може бути мудрішими. Я твій батько, Господи, та Господь, Всевишній Бог.

Як свідок, продиктоване і записав це 20-й день січня 2009 року, Лінда Newkirk

Вище пророцтв можна прочитати в повному обсязі в книзі 12, глави 48 і 49, в prophecies.org поряд з численними зауваженнями Ліндою. Існує четвертий пророцтва в главі 48 з цієї групи одкровення антихриста, що я не включаю сюди, щоб не перевантажувати або відлякати читача.

Інші також були дані подібні попередження про Обаму, ви можете прочитати пророчі попередження приділяється Пастор TD Хейл і Chercheng Сюн.

Обама Антихрист Пророцтво 30 червня 2012

Мій благословенний дитини, я твій батько Господа, та Єгови, Бога Всевишнього, та Ісус, Господь над панами та Цар царів! Я ще раз повторюю, що я одне і те ж! Я твій Спаситель! Я твій Викупитель, і я Всевишнього Бога, і крім Мене, немає ні в кого! Але, є приїжджають ті, хто бажає сперечатися, хто бажає, щоб лаяти і бажаючих оскаржувати істину, хто я! А деякі кажуть: “Вона говорить іншому Ісусу! Вона чує від іншого Бога! “Але, скажу я вам, мій благословенний дитини, що серед цих дуже насмішників і ті, хто говорити з іншим богом. Вони звертаються до інших Ісусом! Бо, я не виявив серед них, і вони включають деякі з ваших найбільших критиків, які контролюють церкви і хто насміхається цих робіт.

Але тепер, мій благословенний дитини, я прийшов до вас і я кажу вам дуже важлива річ! І це дуже важливе слово збирається прискорити всі мої оцінки в землі! Так, люди будуть дивитися тут, і вони будуть виглядати там, і вони скажуть: “О, подивіться на ці сатаністи! О, дивіться, що вони роблять! “Але, я кажу вам це! Почуй мене в цьому! Бо, я розширення прав і можливостей сатаністів над вами!

Так само, як я підняв Навуходоносор, і я уповноважені Навуходоносора вийти вперед і захопити і перемогти народ Мій, який робив зло і хто б не прислухатися до попереджень Моїх пророків, я тепер воскресив іншого серед вас! Дійсно, він є вибором сатани і сатана поставив його над вами через своїх таємних організацій. Але, скажу я вам зараз, що я можу контролювати сатана! Він робить те, що я дозволяю і що я команді!

Я написав книгу Одкровення, і що Я говорив через пророків Мій протягом століть, тому що це те, що мій народ вибрав. І, я вшанував своїм вибором!

Але тепер, почуйте Мене в цьому! Не помиліться про це! Барак Обама Антихрист! Whine все, що ви хочете! Будьте в запереченні всього, що ви хочете, але ви не зміниться, хто він такий, і ви не змінить того факту, що я поставив його над вами!

Він ваш найгірший кошмар, ой Америки, бо він буде спалювати вас і сміятися, як він бачить вас горить! У нього немає на вірність Америці, за його вірність є сатана, і серце цієї людини встановлено на його верховенство весь світ!

Тобі, про Америці, але корм для свого пожеж, лукавий і перелюбний народів Америки! І, ви будете спалювати! Так, ви будете спалювати, і пожежі пошириться по всій цій країні, ще до того, ядерну зброю прийшов! Так, ви будете спалювати, ой Америці! Справді, ви не будете каятися! І, тому що ви не будете каятися, і я покликав вас протягом багатьох років каятися в злих шляхів ваших, і ви не почуєте мої крики, я кажу вам, що ви будете спалювати! (Господь попередив пророка Думітру Duduman, що Америка буде горіти. Зараз ми підійшли до того часу!)

І голод, великий голод, почне копіювати через цю землю, з одного міста в інший і з однієї частини цієї землі в інший! У минулі роки, я попереджав вас через мої слова, які я дав Своєму рабові, Лінда Newkirk. Я сказав вам, що якщо ви не каюсь, що б висушити ваші поля кукурудзи, що Я наведу голод, та не слухали! Ти не повіриш!

Тепер приходять голод, і ви можете бачити його на вашій двері! Бо, посуха так здорово! І тепер великі пожежі приходять, проте лише небагато з вас може бачити їх, і ці пожежі продовжують далі! Зараз йде також час, коли ваші антихрист президент загрузне в своїх перемог! Бо тепер поставляється також час, коли він приїжджає в його владі!

Що ви будете робити, ой ви декадентської нацією Америки? Ви потрапите! Америка буде впасти! Так, Америка буде падати, і в усьому світі, люди здригнеться! Вони будуть панікуйте! Вони будуть боятися страхом великим! Бо вони скоро сказати: «Америка впала!” Так, повія світу упав! Ця стара зла жінка, хто створив світ, щоб пити чашу, її збочення, впав!

Тим не менше, не всі будуть боятися, а тільки ті країни, які залежали від вас, будуть боятися! Багато будуть раді! Багато з них будуть радісними! Вони будуть раді, тому що ти, про декадентської нацією Америки тероризують багато народів!

